Temakvällar 13-14.3.2024

Tack till alla som deltog i de av Sundom Hem och Skola arrangerade temakvällarna kring temat "Digitalt spelande i ungas vardag". Totalt deltog ca 80 föräldrar i diskussionerna, medan barnen fick röra på sig i gymnastiksalen.

Tack även till sponsorerna och fonderna som genom sina bidrag möjliggjorde detta lyckade evenemang!

15.03.2024 kl. 10:30

Temakvällar

Diskussionskväll för föräldrar. Tema: Digitalt spelande i barns och ungas vardag. Det kommer också att tangera hur man stöder barnens vänskapsrelationer. Under tiden föräldrarna diskuterar så får barnen hoppa i olika slags hoppborgar i gymnastiksalen. Det är också fritt fram att delta endast i hoppborgsaktiviteten.

13.3 kl.18-20, Åk 1-3
14.3 kl.18-20, Åk 4-6

Man får komma till diskussionskvällarna utan att anmäla sig, men gör det gärna ändå, så kan vi bättre anpassa inköp etc.

22.02.2024 kl. 13:29

Sundom Hem och Skola r.f

• Vi utvecklar och stöder samarbetet mellan skolan och hemmen
  • Vi engagerar föräldrar och elever kring gemensamma aktiviteter
  • Vi bidrar till det lilla extra

Vill du stöda oss i vårt värdefulla arbete för barnen i Sundom?

Har du en bra idé som vi skulle kunna förverkliga, eller vill du själv vara med och förverkliga din idé?

Finns det något annat som du kan eller vill bidra med?

Ta kontakt med nån av oss i styrelsen eller sänd ett meddelande till oss på sundomhemochskola@gmail.com

Föreningens verksamhet finansieras via medlemsavgifter av föräldrar, men vi söker även aktivt bidrag från fonder och stiftelser för specifika ändamål. För verksamheten kan föreningen även ta emot gåvor och testamenten samt bidrag från myndigheter och andra organisationer.

För att aktivt hålla koll på vad vi jobbar med och vad vi har på gång, gilla oss på Facebook. Vi finns även där!

Besök oss även på facebook Sundom Hem och Skola